Klacht melden
Uw ziektekostenverzekering is bij SZVK goed geregeld. Toch kan het gebeuren dat u een klacht hebt. Of dat u het niet eens bent met een beslissing en wilt dat wij hier nogmaals naar kijken (heroverwegen). Hier leest u hoe u uw klacht of verzoek om heroverweging kunt indienen. En hoe wij deze behandelen.
Heeft u een klacht?
Voordat u een klacht bij ons indient, raden wij u aan een kijkje te nemen op onze pagina met veelgestelde vragen en antwoorden. De kans is groot dat u daar direct een antwoord op uw vraag of opmerking vindt. Lukt dat niet? Dan is vaak één telefoontje met onze klantenservice genoeg om de klacht op te lossen. Maar er zijn ook klachten waarbij meer onderzoek nodig is. In die gevallen kunt u terecht bij de afdeling Klachtenmanagement.
Bent u het niet eens met een beslissing?
Hebt u van ons een afwijzing ontvangen op een aanvraag? En bent u het hier niet mee eens? Belt u dan met onze klantenservice. Onze medewerkers lichten de beslissing graag toe.
Blijft u het oneens?
Dan kunt u om een heroverweging vragen. Ook hiervoor kunt u terecht bij onze afdeling Klachtenmanagement. Houd u er rekening mee dat een aanvraag zonder nieuwe informatie in bijna alle gevallen blijft afgewezen.
Voorleggen aan de afdeling Klachtenmanagement
U kunt uw klacht indienen via het digitale klachtenformulier of per post naar:
SZVK
Postbus 440
3100 AK Schiedam